Tid!


Onsdag fast det känns som måndag. 
Igår strålande sol idag öser regnet ner. 

Fast är inte det underbart med vardagens skiftningar? 

Jag har varit ledig sen i lördags men känner mig ändå trött idag. Brukar se det som ett gott tecken, då har det funnits tid för kroppen att gå ner i varv, trots att duracellen i mig har kört igenom vissa punkter med att göra denna helg. 
Det har varit stunder med barnen att bara vara, bakat en massa då vi bara får kladda runt, slicka ur skålar, bli arga på varandra för att i nästa stund gräva sandslott på landet vid en något kall insjö. 

Så nu kör jag kortvecka, för att sen ta helg med både träning, umgänge, planeringstid för träning och mat fram till semestern, förhoppningsvis ett bad i den kalla insjön. Ja, ni hajar. 


Allt gott till Er/ Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad fungerar för mig?

Det var för lite mer än ett år sen som jag satte ner foten åt mig själv o började fundera kring vilken/vilka metoder jag skulle behöva ta ti...